Row Wrapper 2

35| Poolside Commons in St George with Views of Pools

4.6316
(19 Reviews)

Capacity

3 Bedrooms
3 Bath
Sleeps 10

Search Availability

About

Located at Paradise Village at Zion #35 in Santa Clara, Utah.

A home that is loved for its spectacular poolside location, which is just steps to the amazing Paradise Falls 2-tier resort pool. And you will love the new private hot tub on the covered patio! There is a little rock path off the back patio that leads directly to the pools and huge lawn area next to the pool. The patio is an oasis retreat by itself which offers a private hot tub, fire pit, comfortable patio furniture and BBQ for grilling and evenings relaxing. Additionally, there is a large common area lawn right off the back patio, which is great for endless lawn games and fun with the kids.

This beautiful home is thoughtfully furnished with great amenities such as an arcade, pool toys, games, and other conveniences you expect from an awesome vacation home. The 3 bedrooms and 3 bathrooms accommodate everyone comfortably and perfect family retreat equipped with amenities that entertain all ages.

Features:
• Unbeatable poolside location! Just steps to lower pool from patio
• Private hot tub
• Oasis poolside patio with hot tub and fire pit
• Large kitchen w/ deluxe appliances & cooking utensils
• Open concept floor plan
• Board games
• DVD Player
• Spike ball game
• Pool toys - including a kids life jacket
• Pickleball equipment
• Pool umbrella

Accommodations:
• Master: king (sleeps 2)
• Master 2: queen (sleeps 2)
• Room 3: 2 twin bunks (sleeps 4)
• Living Room: queen air mattress (sleeps 2)

Total Sleeping Capacity: 8 comfortably, 10 max (when using air mattress)
Total Individual Beds: 6 beds

Community Amenities:
• Kid’s Cove water park & lazy river
• Two-tier heated pool w/ water slide
• 2 Large community hot tubs
• Clubhouse fitness room
• Walking, running and biking trails
• RV & boat parking
• Sand volleyball & 6 pickle ball courts
• Access to Archie Gubler Park - Baseball fields, splash pad, basketball

Features

Paradise Village at Zion

  • Paradise Village at Zion Resort

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
October 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
$153 /nt
27
$162 /nt
28
$174 /nt
29
$196 /nt
30
$176 /nt
31
$112 /nt
 
November 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
$100 /nt
2
$108 /nt
3
$124 /nt
4
$175 /nt
5
 
6
 
7
$141 /nt
8
$105 /nt
9
$111 /nt
10
$103 /nt
11
$243 /nt
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
$100 /nt
18
$153 /nt
19
 
20
 
21
$183 /nt
22
$316 /nt
23
$482 /nt
24
 
25
 
26
 
27
 
28
$496 /nt
29
$100 /nt
30
$111 /nt
 
December 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
$100 /nt
2
$133 /nt
3
 
4
 
5
$124 /nt
6
$108 /nt
7
$122 /nt
8
$109 /nt
9
$128 /nt
10
$185 /nt
11
$154 /nt
12
$121 /nt
13
$110 /nt
14
$122 /nt
15
$127 /nt
16
$135 /nt
17
$173 /nt
18
$158 /nt
19
$288 /nt
20
$279 /nt
21
$289 /nt
22
$297 /nt
23
$303 /nt
24
$314 /nt
25
$315 /nt
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
$369 /nt
 
January 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
$346 /nt
2
$334 /nt
3
$336 /nt
4
$185 /nt
5
$190 /nt
6
$195 /nt
7
$195 /nt
8
$195 /nt
9
$186 /nt
10
$177 /nt
11
$177 /nt
12
$181 /nt
13
$188 /nt
14
$237 /nt
15
$229 /nt
16
$217 /nt
17
$194 /nt
18
$161 /nt
19
$175 /nt
20
$186 /nt
21
$219 /nt
22
$206 /nt
23
$192 /nt
24
$169 /nt
25
$161 /nt
26
$179 /nt
27
$194 /nt
28
$227 /nt
29
$215 /nt
30
$198 /nt
31
$182 /nt
 
February 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
$176 /nt
2
$192 /nt
3
$216 /nt
4
$243 /nt
5
$233 /nt
6
$206 /nt
7
$207 /nt
8
$203 /nt
9
$221 /nt
10
$253 /nt
11
$407 /nt
12
$410 /nt
13
$348 /nt
14
$252 /nt
15
$239 /nt
16
$251 /nt
17
$421 /nt
18
$556 /nt
19
$558 /nt
20
$526 /nt
21
$491 /nt
22
$466 /nt
23
$471 /nt
24
$542 /nt
25
$385 /nt
26
$392 /nt
27
$326 /nt
28
$307 /nt
 
March 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
$272 /nt
2
$278 /nt
3
$421 /nt
4
$461 /nt
5
$501 /nt
6
$414 /nt
7
$386 /nt
8
$360 /nt
9
$388 /nt
10
$447 /nt
11
$465 /nt
12
$494 /nt
13
$406 /nt
14
$375 /nt
15
$372 /nt
16
$410 /nt
17
$465 /nt
18
$488 /nt
19
$506 /nt
20
$411 /nt
21
$395 /nt
22
$402 /nt
23
$461 /nt
24
$520 /nt
25
$559 /nt
26
$562 /nt
27
$443 /nt
28
$414 /nt
29
$432 /nt
30
$451 /nt
31
$508 /nt
 
April 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
$562 /nt
2
$532 /nt
3
$428 /nt
4
$397 /nt
5
$416 /nt
6
$426 /nt
7
$479 /nt
8
$535 /nt
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
$464 /nt
15
$522 /nt
16
$488 /nt
17
$392 /nt
18
$350 /nt
19
$236 /nt
20
$253 /nt
21
$304 /nt
22
$385 /nt
23
$390 /nt
24
$276 /nt
25
$214 /nt
26
$208 /nt
27
$228 /nt
28
$298 /nt
29
$355 /nt
30
$375 /nt
May 2022
SuMoTuWeThFrSa
1
$261 /nt
2
$249 /nt
3
$330 /nt
4
$521 /nt
5
$664 /nt
6
$726 /nt
7
$769 /nt
8
$559 /nt
9
$220 /nt
10
$213 /nt
11
$220 /nt
12
$275 /nt
13
$309 /nt
14
$355 /nt
15
$246 /nt
16
$219 /nt
17
$228 /nt
18
$245 /nt
19
$283 /nt
20
$309 /nt
21
$339 /nt
22
$264 /nt
23
$236 /nt
24
$251 /nt
25
$420 /nt
26
$451 /nt
27
$480 /nt
28
$514 /nt
29
$438 /nt
30
$415 /nt
31
$415 /nt
 
June 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
$270 /nt
7
$309 /nt
8
$285 /nt
9
$311 /nt
10
$354 /nt
11
$363 /nt
12
$296 /nt
13
$280 /nt
14
$276 /nt
15
$301 /nt
16
$324 /nt
17
$375 /nt
18
$368 /nt
19
$300 /nt
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
$293 /nt
27
$311 /nt
28
$306 /nt
29
$370 /nt
30
$384 /nt
 
July 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
$414 /nt
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
$315 /nt
10
$244 /nt
11
$268 /nt
12
$264 /nt
13
$273 /nt
14
$293 /nt
15
$340 /nt
16
$308 /nt
17
$246 /nt
18
$260 /nt
19
$255 /nt
20
$264 /nt
21
$295 /nt
22
$337 /nt
23
$313 /nt
24
$260 /nt
25
$259 /nt
26
$254 /nt
27
$259 /nt
28
$282 /nt
29
$307 /nt
30
$300 /nt
31
$252 /nt
 
August 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
$248 /nt
2
$242 /nt
3
$250 /nt
4
$272 /nt
5
$295 /nt
6
$290 /nt
7
$239 /nt
8
$238 /nt
9
$233 /nt
10
$242 /nt
11
$269 /nt
12
$298 /nt
13
$289 /nt
14
$242 /nt
15
$247 /nt
16
$226 /nt
17
$254 /nt
18
$276 /nt
19
$358 /nt
20
$291 /nt
21
$238 /nt
22
$226 /nt
23
$208 /nt
24
$234 /nt
25
$248 /nt
26
$360 /nt
27
$276 /nt
28
$220 /nt
29
$217 /nt
30
$200 /nt
31
$231 /nt
 
September 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
$420 /nt
2
$540 /nt
3
$465 /nt
4
$400 /nt
5
$399 /nt
6
$218 /nt
7
$244 /nt
8
$277 /nt
9
$395 /nt
10
$329 /nt
11
$260 /nt
12
$254 /nt
13
$242 /nt
14
$274 /nt
15
$450 /nt
16
$545 /nt
17
$508 /nt
18
$293 /nt
19
$256 /nt
20
$252 /nt
21
$289 /nt
22
$328 /nt
23
$374 /nt
24
$404 /nt
25
$299 /nt
26
$261 /nt
27
$254 /nt
28
$296 /nt
29
$347 /nt
30
$393 /nt
 

Map

Reviews

Leave a Review

#35

October 2021
, Kamas, UT United States

Overall
5
Services from rental manager
4
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

I wish there would have been more kitchen towels and silverware. We used the propane heater outside for an hour before it ran out and there was not an extra bottle in garage as mentioned in the house instructions. Door was left open when we got there at 4:45 and was blinking low battery which is why I assumed it was left open.

Perfect location

September 2021
, Weston, ID United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Booked this property for a long weekend with some girlfriends and our kids and my only regret was that we didn't stay longer! I can't believe we didn't get to use the grill or hot tub! The pools and outdoor areas kept us busy and entertained! We loved the easy access to the pool and open area of grass, and the waterslide was a very short walk away. The triple bunkbeds were a hit and perfect for our group! Games and toys were a great surprise! The property was very clean and was stocked with everything we needed. I would stay here again in a heartbeat! The bed in the room with exterior entrance squeaked every time I rolled over which made sleeping not the most restful, but such a small detail because everything else was perfect!! Thank you!

Nice Stay.

August 2021
, West Jordan, UT United States

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

We really liked our house and overall it was in good condition. The furniture in the living room feels like it should probably be replaced soon. We felt like the kitchen was understocked and had only the bare minimum, no griddle, only 10 plates, forks, knives, spoons, etc. As a result we felt like we were doing dishes after every meal. At home I only run the dishwasher every other day. I wish we'd been warned that there wasn't salt and pepper at the house. We loved the location right next to the pool. We had to wait outside in the heat with melting ice cream until about 4:30 because the house wasn't cleaned by 4:00 as promised. We finally just went in to put the ice cream in the fridge.

Great place for families!

July 2021
, Salem, OR United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
3
Property condition
5

Great place to stay for families with children. The water features were super fun. The rooms are nice and clean. Location is a bit far from the hub of St George which could be a positive or negative depending on your plans. Double check bed types as these units have lots of bunks which aren’t ideal for couples and adults. We would definitely stay there again!

Great Stay.

May 2021
, NAPA, CA United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Beautiful home. Very clean. Great for our kids with the grass area and one of the pools being right in the back yard. This was our first time in the area and we had a wonderful time.
Only complaint was the amount of leaves/debris around the hot tub but it wasn’t a big deal. Just a suggestion to blow it out/clean it up.
We loved it. Would most definitely stay at this location again.

Great place for kids

May 2021
, Layton, UT United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We had an amazing time during our stay. The property was very clean and had all the basic supplies that we needed. We were a little disappointed that the listing listed and showed pictures of a arcade machine that was not in the unit.

Manager's Response

Glad you had an amazing time here. It's such a wonderful property. Glad you were happy with the cleanliness and supplies provided. Our team works so hard. We apologize for the disappointment, the machine broke and we couldn't get it repaired in time. We have since removed it from the marketing.

The Perfect Family Getaway

April 2021
, Ferron , UT United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
5

This is the 2nd time our family has visited #35, it’s the perfect location to the best pool, the house is very accommodating, we will be returning!

Manager's Response

We're happy you loved it. We hope you stay again! - General Manager, Utah's Best Vacation Rentals

Wasn't quite what was expected.

November 2020
, Herriman, UT United States

Overall
3
Services from rental manager
4
Cleanliness
4
Location
4
Property condition
4

We were disappointed in the overall cleanliness of the pool area. Pools had quite a bit of sand/dirt in them. There was trash about and clothing/toys laying around that made it look unkempt. The pictures show the arcade in the bunk room, but was not present. Personal hot tub had sand/dirt in it. Also, it seemed kind of odd that we were asked to do laundry of the towels provided. Overall, the house was not bad, but just expected more from the overall stay.

Manager's Response

Thanks Julie for staying with us here at Paradise Village. We loved having you and very much appreciate your feedback on the pool area and arcade. We ask guests to just start a load of towels prior to departure to help assist housekeeping (not required of course, just a courtesy). The pool area is managed by the HOA which normally does a fabulous job at keeping it kept nice and we get many compliments about it considering how many guests use it each day. We have passed your thoughts on to them to keep improving for sure. Our inspectors go through a detailed checklist after housekeepers complete their work so we are looking into how sand was not addressed on the hot tub. Our certified pool operator /spa technician goes through each hot tub before guests arrive, checking water chemistry and cleaning filters, etc, so we are also looking into how sand was not cleaned out. Thank you so much for your high rating overall, and for staying with us and giving us great feedback to help us always stay top notch for guests. This home is so beloved, located right by the 2 pools, and recently got a new hot tub added to the patio, so guests loved that too. Thanks again! -General Manager, Utah's Best Vacation Rentals

St George getaway

October 2020
, Mission Viejo, CA United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

Very nice property. Loved our stay. Great location right by the pool. Condo was very clean and well maintained.

Manager's Response

Thanks Doug for staying with us. We loved having you. Glad you loved this incredible home. The new owner has done some awesome upgrades with new hot tub, sectional, and so much more. Of course the location backed to the poolside lawn is amazing for kids to run around and play. The pools are right there. It should be noted it it a full house, not a condo. We are glad you loved the cleanliness and how well maintained it is (credit to the awesome new owners). Thanks again for enjoying Paradise Village with us! -General Manager, Utah's Best Vacation Rentals

Great rental for smaller size family

July 2020
, TAYLORSVILLE, UT US

Overall
4
Services from rental manager
4
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
3

The property matched the description on the website. Our children enjoyed the bunk beds and we liked that the master bedroom was on the other side of the house from where our kids slept. The front bedroom could be used as a little separate residence from the rest of the house. It has its own door plus a little kitchen. However, its own door is made our glass and keeps the room on the warmer side. Our only issue with this rental was the fridge's ice maker. It turned on Sunday morning and just sounded like a bomb was going to explode. We could not turn it off without turning the refrigerator off. And when we called Sunday night about it we were told they would look at it on Monday afternoon after we had left. It made sleeping difficult in the master bedroom as the bedroom is located right behind the wall of the refrigerator. We just felt like the management company did not care because the fridge was had not stopped working but we had to hear this huge noise for 24 hours. Aside from this, we loved being close to the community pool and our kids loved the water slides.

Manager's Response

Thanks so much Janae for your wonderful useful feedback. We are looking into the fridge ice maker. Our appliance repair man was unavailable at that time when we were trying to get it resolved. We hope our efforts to make things right by you were acceptable. So sorry it caused disruption to your sleep. We do appreciate your kind words about the rest of the home and teh overall experience and thanks so much for such high ratings across all other categories. This home is such a wonderful retreat right next to the pool and has the huge green space in back for endless fun for kids to run around poolside. So glad you enjoyed it. -General Manager, Utah's Best Vacation Rentals

Good location, lots of missteps

July 2020
, Spanish Fork, UT United States

Overall
2
Services from rental manager
2
Cleanliness
4
Location
4
Property condition
2

The house has a great location with the pool and not being too far from the pickle ball courts and the water park pool. However there were a few things that just made it unpleasant. Lost power for a day, it was an insulated incident, not neighborhood wide. They finally came and took care of it after we were without power for most of the day in the summer. Yikes

Great place, great stay.

June 2020
, Farmington, UT US

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We had a wonderful time at this unit in Paradise Village. It was very clean, comfortable, and well-stocked - we had everything we needed for multiple meals - grilling, frying, baking, etc. The kids had a fantastic time at the Kid Zone water park, the lazy river, and the pool behind the unit. The grounds were kept up very nice and people were very friendly. We loved our stay and plan to return next year.

Manager's Response

So delighted you enjoyed your visit with us in this beautiful home. Great feedback and we appreciate your high ratings. -General Manager, Utah's Best Vacation Rentals

Great house

June 2020
, Lindon, UT United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

We had a great stay. Everything was perfect. Our only complaint is that one of the bunk beds is so wobbly my kids couldn’t sleep on it. Also the arcade game shown in the picture isn’t actually there and my kids were disappointed. Other than that the pools were in great shape.

Manager's Response

Thanks Scott for your insightful comments and thanks for such high rating on your stay with us. We are looking into the bunk bed from your comment. Glad you loved the pool and felt they were well kept. We try very hard. Paradise Village is such a gem in Utah and hope you'll return often. -General Manager, Utah's Best Vacation Rentals

We will never stay anywhere else in the St. George area

June 2020
, Liberty Lake, WA United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

This house was spotless with every ammenity possible. Comfortable beds, 20 steps to 1 of 2 community pools. There's a garage to park in, an arcade for the kids to play on. There were 4 single beds and 2 queens which was so nice for my large family. The pool near the house was beautiful with a little rock slide. The pool 2 small blocks away was a lazy river and a LARGE kids water-slide play area. There is a grocery store and 2 casual restaurants within 5 minutes. It's super close to snow canyon and other outdoor attractions. The only downside is that you are 15-20 minutes from most restaurants and St George. It wouldn't matter to me, like I said, I will ALWAYS stay here when we visit again. WE didn't want to leave.

Manager's Response

Thanks Jessica. So glad you all had such a wonderful time. Such great feedback and tips for people considering staying here. It really is a wonderful home with so many games and you step right out in back to a huge green space area next to the pool. Absolute heaven for families with kids who want to run and play and be close to the pool area. Hope to see you all again real soon. -General Manager, Utah's Best Vacation Rentals

Great experience!

May 2020
, Vineyard, UT United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We had so much fun staying at Paradise Village in this house! The pools and amenities were top notch and the house was so clean and nice. My kids thought they had died and gone to heaven in the Lazy River on the and water slides! We have already planned another trip to come back in September. Thank you!!

Manager's Response

We loved reading your comments Jenna. This is what makes it all worth it for our whole team at Utah's Best Vacation Rentals! So fun to hear your kids loved the lazy river and slides so much. Hopefully the adults did too. Can't wait to see you again this fall. -General Manager, Utah's Best Vacation Rentals

Great house right by the pool

May 2020
, Layton, UT US

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We loved how close this house was to the pool. It was clean and just the perfect size for our group.

Manager's Response

Glad you enjoyed your visit Garrett at our poolside home. We enjoyed hosting you and taking such great care of the home. The big green space out the back patio and the pool are such wonderful unique benefits of this home. -General Manager, Utah's Best Vacation Rentals

Review of Rental 35

December 2019
, N/A, CO United States

Overall
5
Services from rental manager
2
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Very fun and enjoyable vacation. Location was ideal for the activities we planned. The house was clean and roomy and functionable. Kitchen was well equipped. Very nice place. Will be renting again.

Manager's Response

Glad you liked it and want to stay again. And that you arrived to a very clean home. Glad it suited all your needs. See you again soon!

Good, clean, fun

August 2019
, United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

This place was spotless, super close to the pool and grass play area. We had a great time

Fantastic vacation home

July 2019
, Sandy, UT US

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

This rental was all I wanted it to be. The home was clean well organized and beautifully decorated. The kitchen was stocked with everything we needed, and they even had a few bored games we played. The beds were clean and comfortable. The location of the home within the community was awesome! The pool was just steps away. We loved our time here and cant wait to come back!