Row Wrapper 2

79| Sienna View in St George by Gubler Park

4.6316
(19 Reviews)

Capacity

3 Bedrooms
3.5 Bath
Sleeps 14

Search Availability

About

Located at Paradise Village at Zion # 79 in Santa Clara, Utah close to Tuacahn Amphitheater, Snow Canyon State Park, Gubler Park and Harmon's Grocery, Restaurants. Minutes to golf, lakes, boating. 1 hour to Zion and 2.5 hours to Bryce National Park.

This town-home in the Paradise Village at Zion community is a remarkable place to host your group! Pull up a seat and a good book to enjoy the epic views from the upstairs master bedroom balcony. For dinner, grill a yummy meal and dine while watching the sun set or enjoy each other's company in the comfortable living room. This home is perfect for a small family or group and can be combined with other units next door to comfortably accommodate a large group, corporate retreat or family reunion.

Features:
• Balcony off room 2 with views of Snow Canyon
• Covered patio w/ dining table & seating
• Fire pit
• Gas BBQ for outdoor entertaining
• Kitchen w/ stainless steel appliances
• Large living room with ample seating
• 70” Ultra HDTV flat screen TV in living room
• Games and activities
• High chair
• Ping pong table
• Pickle ball equipment
• Collapsible wagon

Accommodations:
• Room 1: king (sleeps 2)
• Room 2: king (sleeps 2)
• Room 3: 2 full over full bunks (sleeps 4-8)
• Living Room: queen sofa sleeper (sleeps 2)

Total Sleeping Capacity: 10 comfortably, Up to 14 maximum
Total Beds: 7 (including sofa sleeper)

Community Amenities:
• Kid’s Cove water park & lazy river
• Two-tier heated pool w/ water slide
• 2 Large community hot tubs
• Clubhouse fitness room
• Walking, running and biking trails
• RV & boat parking
• SPIN e Scooters
• Sand volleyball & 6 pickle ball courts
• Access to Archie Gubler Park - Baseball fields, splash pad, basketball

Features

Paradise Village at Zion

  • Paradise Village at Zion Resort

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
October 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
$124 /nt
27
$132 /nt
28
 
29
 
30
 
31
$106 /nt
 
November 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
$127 /nt
8
$100 /nt
9
$101 /nt
10
$100 /nt
11
 
12
 
13
$296 /nt
14
$124 /nt
15
$100 /nt
16
$110 /nt
17
$100 /nt
18
$154 /nt
19
 
20
 
21
$124 /nt
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
$515 /nt
28
$449 /nt
29
$100 /nt
30
$100 /nt
 
December 2021
SuMoTuWeThFrSa
 1
$100 /nt
2
$120 /nt
3
$186 /nt
4
$158 /nt
5
$112 /nt
6
$100 /nt
7
$111 /nt
8
$100 /nt
9
$116 /nt
10
$168 /nt
11
$140 /nt
12
$110 /nt
13
$100 /nt
14
$110 /nt
15
$115 /nt
16
$122 /nt
17
$156 /nt
18
$143 /nt
19
$260 /nt
20
$252 /nt
21
$261 /nt
22
$268 /nt
23
$273 /nt
24
$283 /nt
25
$284 /nt
26
$271 /nt
27
$272 /nt
28
$281 /nt
29
$291 /nt
30
$300 /nt
31
$333 /nt
 
January 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
$312 /nt
2
$300 /nt
3
$304 /nt
4
$168 /nt
5
$172 /nt
6
$176 /nt
7
$177 /nt
8
$176 /nt
9
$168 /nt
10
$160 /nt
11
$160 /nt
12
$164 /nt
13
$170 /nt
14
$215 /nt
15
$208 /nt
16
$197 /nt
17
$176 /nt
18
$146 /nt
19
$159 /nt
20
$169 /nt
21
$198 /nt
22
$186 /nt
23
$173 /nt
24
$153 /nt
25
$145 /nt
26
$161 /nt
27
$175 /nt
28
$206 /nt
29
$194 /nt
30
$179 /nt
31
$164 /nt
 
February 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
$160 /nt
2
$173 /nt
3
$195 /nt
4
$219 /nt
5
$211 /nt
6
$186 /nt
7
$187 /nt
8
$183 /nt
9
$200 /nt
10
$228 /nt
11
$368 /nt
12
$371 /nt
13
$316 /nt
14
$228 /nt
15
$217 /nt
16
$227 /nt
17
$380 /nt
18
 
19
 
20
 
21
 
22
$422 /nt
23
$427 /nt
24
$490 /nt
25
$348 /nt
26
$354 /nt
27
$293 /nt
28
$277 /nt
 
March 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
$245 /nt
2
$251 /nt
3
$381 /nt
4
$416 /nt
5
$452 /nt
6
$374 /nt
7
$349 /nt
8
$325 /nt
9
$350 /nt
10
$404 /nt
11
$420 /nt
12
$447 /nt
13
$366 /nt
14
$338 /nt
15
$334 /nt
16
$370 /nt
17
$421 /nt
18
$440 /nt
19
$457 /nt
20
$371 /nt
21
$356 /nt
22
$363 /nt
23
$416 /nt
24
$469 /nt
25
$505 /nt
26
$509 /nt
27
$400 /nt
28
$373 /nt
29
$390 /nt
30
$408 /nt
31
$458 /nt
 
April 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
$506 /nt
2
$480 /nt
3
$386 /nt
4
$358 /nt
5
$376 /nt
6
$384 /nt
7
$433 /nt
8
$482 /nt
9
$446 /nt
10
$356 /nt
11
$322 /nt
12
$340 /nt
13
$348 /nt
14
$421 /nt
15
$473 /nt
16
$443 /nt
17
$355 /nt
18
$318 /nt
19
$215 /nt
20
$229 /nt
21
$275 /nt
22
$348 /nt
23
$353 /nt
24
$249 /nt
25
$193 /nt
26
$188 /nt
27
$205 /nt
28
$270 /nt
29
$321 /nt
30
$339 /nt
May 2022
SuMoTuWeThFrSa
1
$236 /nt
2
$226 /nt
3
$298 /nt
4
$471 /nt
5
$600 /nt
6
$658 /nt
7
$696 /nt
8
$504 /nt
9
$199 /nt
10
$191 /nt
11
$200 /nt
12
$249 /nt
13
$279 /nt
14
$321 /nt
15
$223 /nt
16
$198 /nt
17
$206 /nt
18
$221 /nt
19
$255 /nt
20
$279 /nt
21
$306 /nt
22
$239 /nt
23
$214 /nt
24
$228 /nt
25
$379 /nt
26
$409 /nt
27
$434 /nt
28
$464 /nt
29
$395 /nt
30
$375 /nt
31
$374 /nt
 
June 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
$389 /nt
2
$414 /nt
3
$294 /nt
4
$319 /nt
5
$254 /nt
6
$245 /nt
7
$279 /nt
8
$258 /nt
9
$281 /nt
10
$319 /nt
11
$328 /nt
12
$269 /nt
13
$253 /nt
14
$249 /nt
15
$273 /nt
16
$293 /nt
17
$340 /nt
18
$333 /nt
19
$270 /nt
20
$283 /nt
21
$265 /nt
22
$286 /nt
23
$306 /nt
24
$353 /nt
25
$320 /nt
26
$264 /nt
27
$281 /nt
28
$276 /nt
29
$335 /nt
30
$346 /nt
 
July 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
$373 /nt
2
$353 /nt
3
$285 /nt
4
$310 /nt
5
$309 /nt
6
$316 /nt
7
$334 /nt
8
$303 /nt
9
$285 /nt
10
$220 /nt
11
$243 /nt
12
$239 /nt
13
$248 /nt
14
$265 /nt
15
$308 /nt
16
$279 /nt
17
$224 /nt
18
$235 /nt
19
$230 /nt
20
$238 /nt
21
$265 /nt
22
$304 /nt
23
$282 /nt
24
$235 /nt
25
$235 /nt
26
$229 /nt
27
$234 /nt
28
$254 /nt
29
$278 /nt
30
$270 /nt
31
$228 /nt
 
August 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
$225 /nt
2
$220 /nt
3
$225 /nt
4
$246 /nt
5
$267 /nt
6
$263 /nt
7
$217 /nt
8
$215 /nt
9
$211 /nt
10
$218 /nt
11
$243 /nt
12
$269 /nt
13
$260 /nt
14
$220 /nt
15
$224 /nt
16
$204 /nt
17
$230 /nt
18
$250 /nt
19
$322 /nt
20
$263 /nt
21
$216 /nt
22
$204 /nt
23
$189 /nt
24
$212 /nt
25
$225 /nt
26
$326 /nt
27
$248 /nt
28
$199 /nt
29
$196 /nt
30
$181 /nt
31
$208 /nt
 
September 2022
SuMoTuWeThFrSa
 1
$381 /nt
2
$489 /nt
3
$423 /nt
4
$363 /nt
5
$360 /nt
6
$198 /nt
7
$221 /nt
8
$251 /nt
9
$358 /nt
10
$298 /nt
11
$235 /nt
12
$229 /nt
13
$218 /nt
14
$248 /nt
15
$407 /nt
16
$493 /nt
17
$462 /nt
18
$264 /nt
19
$231 /nt
20
$228 /nt
21
$261 /nt
22
$295 /nt
23
$339 /nt
24
$367 /nt
25
$270 /nt
26
$237 /nt
27
$229 /nt
28
$268 /nt
29
$313 /nt
30
$354 /nt
 

Map

Reviews

Leave a Review

Great stay in St. George

October 2021
, Anchorage, AK United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
4

Very nice place. Good layout, and very clean. Would like a little bigger fire pit, but still very nice.

Best place ever!!

October 2021
, United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

It was awesome. The place was prefect and the location was prefect. Hoping we can rent again next year. Thanks so much!!

Great Family Getaway

September 2021
, Tucson, AZ United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Beautiful community and surrounding area. A great place for families to vacation. Would visit again!

Girls Trip

June 2021
, Grantsville, UT US

Overall
4
Services from rental manager
4
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4

Family trip to Tuacahn theater. Very close and easy to find. Close to shopping to pick up grocery. Rental was clean, could use a few different appliances. (toaster, blender) Pool was great for the kids. We would recommend this rental again.

Great Pools CLEANLINESS not so much

June 2021
, Centerville, UT United States

Overall
2
Services from rental manager
3
Cleanliness
1
Location
5
Property condition
1

Arrived fresh large oil spill in garage. The carpets look like they have never been cleaned. I cleaned all the dishes before we used them somejust needed to be replaced. The worst the sofa pullout had so many food crumbs I could have field a box of crackers had to vacuum and wash the mattress pad and that was the only blanket for the sleeper.
I stayed here last year it was so clean (did you change cleaning company's) my sister was also staying here and had the same problem.

Great Experience

April 2021
, Bountiful, UT United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Very nice property. We are already planning our return visit!

Manager's Response

We are looking forward to seeing you again!

Mountain Biking Adventure

February 2021
, South Jordan, UT United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

The house was clean and spacious. It fit all of our needs.

Manager's Response

Glad you loved the home Amy and it was clean and spacious for all of you. Come again! -General Manager, Utah's Best Vacation Rentals

Beautiful home! Great community pool!

February 2021
, Herriman, UT United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We loved our stay here! The house was so clean and organized. I love that there was a label on everything so you knew where it went. The layout of the house is great. Loves that we all had a bathroom and also access to a full laundry room. My kids loved the pool! The home was so beautiful and felt bigger than pictured. There were games in the closet and Netflix etc on the t.v. there was a cute firepit table outside that I wish we had time to use. We just loved our stay here and want to stay here again.
My only suggestion would be just a few more blankets in the closet. (Glad they had the ones they had though)
The parking situation was really my only complaint because they say you cant park on the street (everyone did though) The garage really only holds 1 car since there is a ping pong table. Ping pong table is fun and glad it was there just wanted you to know in case you have several cars there (we had 3). The driveway is supposed to hold 2, and it does as long as the person next door doesnt have more than 1 car.
Overall, we loved this place so much! The owners have done a great job decorating and organizing and making it feel like home. Thank you!

Manager's Response

Thanks Amy for staying with us at this remarkable property. We loved having you and so much appreciate your insightful recommendations so we can make things even better. Street parking is allowed despite our directions, but we say that to try to get more use out of the overflow lots on both ends of the street to lessen the parking congestions up and down the street on both sides within the community. The ping pong table can be folded and rolled out of the way by design for a 2nd car. The owners have truly thought of everything here and it's such a perfect home for families. We are so delighted you and the kids loved the pools and space. We hope to see you many times in the future. -General Manager, Utah's Best Vacation Rentals

Great location

December 2020
, Portland, OR United States

Overall
4
Services from rental manager
5
Cleanliness
4
Location
5
Property condition
4

This is an awesome location with nice hikes nearby. I didn't personally use the pool facilities but the kids did and they liked it. This place is very roomy for everyone and a great place for families to get together. The four stars is because the thermostat downstairs didn't work properly. The down button was broken so I never had the heat on at night because if you turned it on it would be like 73 degrees which would be hot. Also the pull out bed was not cleaned from before so we didn't end up using it because we were turned off from how dirty it was. All other rooms and areas were nice and comfortable. Would recommend this place and stay here again for the convenience of activities nearby and how spacious and open the space is.

Manager's Response

Thanks for staying with us Chaunsey. We really enjoyed having you and our whole team loved reading your comments about your experience here at Paradise Village. Our maintenance team was able to address the thermostat issue, thanks for letting us know. Sorry you had an issue with the pullout bed, our inspector must have missed that. We are looking into how that happened. Glad you had a wonderful experience overall and we appreciated your feedback and 5-star rating overall

Perfect Winter Getaway

November 2020
, Ammon, ID Unknown

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

We decided to take our chances with a late November stay and it turned out absolutely perfect. The home was absolutely perfect. Immaculate. Cozy. Well appointed with everything we could have needed. Once the weekend ended the entire neighborhood was quiet and we had pools/hot tubs to ourselves any time we wanted. Sure it's a little chilly to swim at 60 degrees, but we did it anyway and had a blast in the heated pools. Having 3 full baths for our crew was magical. As soon as we got back from the pool, everybody had their own bathroom to shower and get ready in. We loved our stay here and would definitely stay here again in the future.

Manager's Response

Late November stays are the best - less crowds. Thanks for staying with us Jeff. Glad you had such a great time here. It is a wonderful experience and so fun to swim in a heated outdoor pool in winter. Glad you enjoyed the many bathrooms in this home. Great feature. Hope to have you return again.-General Manager, Utah's Best Vacation Rentals

Fun Family Getaway

October 2020
, Murray, UT US

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

This was a really property for a quick family getaway. The pools are a lot of fun for kids and adults. Our kids actually liked the lazy river more than the slides. Snow Canyon is really close. Great location.

Manager's Response

Great feedback about loving the lazy river more than the slides. So great to have you and your kids enjoy it so much here at Paradise Village. It's a magical place! Snow Canyon is such a gem to have right close to the resort. Thanks for the high rating and we hope to have you back again soon.

Relaxing retreat

August 2020
, Herriman, UT US

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

The place is so relaxing! Beautiful home! Plenty to do and the house has everything you need. We will be back!

Manager's Response

We enjoyed reading your comments. Glad you loved the house and were so relaxed. It is such a great place for families.

Our Stay/Experience

July 2020
, Hazlehurst, MS US

Overall
3
Services from rental manager
3
Cleanliness
5
Location
3
Property condition
3

The property was nice and clean but was much smaller than the online photos actually portray. The instructions I received via email explained that their would be wrist bands for everyone on the kitchen counter, that gave access to kiddie area. No wrist bands were found. I emailed property management for further instructions and didn't receive a response until the next morning which caused our kids to miss a day of fun. Also, we were not given a key (card)/paddle to access pool area, gym and etc. So never got to enjoy those amenities during our stay.

Manager's Response

Valencia we so appreciate your comments and most useful feedback for our entire team. We are sorry you missed a day of fun due to missing wristbands. We never ever want this to occur. We are looking into what may have happened. We hope our efforts to make it right with you were acceptable. The amenities are to be enjoyed, and we have no idea how the pool paddle went missing. We fully inspected the property prior to arrival. Thanks so much for staying with us and we are glad you had a great time otherwise. -General Manager, Utah's Best Vacation Rentals

Wonderful stay

April 2020
, Layton, UT United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

The home was beautiful and clean! Very close to harmons. Beautiful pools but it was pretty crowded! This was our second time staying here and it always exceeds our expectations!

Manager's Response

So kind of you to share your thoughts Rachel. Being a returning guest to Paradise Village, it makes us so happy to know you love it so much and expectations are exceeded. We tried really hard to keep the secret from getting out about this unbelievable place, but it spread quick I guess. Glad you felt the home was sparkling clean and enjoyable. Our team works very hard to prepare it for you. Hope to have you again real soon for a 3rd visit. - General Manager, Utah's Best Vacation Rentals

Great Stay!

December 2019
, Anchorage, AK United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Wonderful condo, location and things to do!

Manager's Response

Thanks and we are glad you enjoyed the location and had lots of fun.

Wonderful family oriented property

November 2019
, New Castle, NH United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
4
Property condition
5

Stayed here for Thanksgiving. The kitchen was exceptionally well equipped and we were able to cook a full Thanksgiving meal. The outdoor grill was also easy to use and a big plus. The unit was well equipped with plenty of towels and sundry items and the location so close to Harmons supermarket made purchasing anything we needed easy. Very spacious and exceptionally clean. We enjoyed playing ping pong and the other provided games. Only two drawbacks: 1) The main TV with the 4 remotes was confusing and usage didn't quite match the instructions. 2) Advertised as having 4 parking spots, 2 in garage and 2 in driveway. Ping Pong table takes up one of the spots in the garage and the shared driveway with the unit next door does not allow for any driveway parking. This was easily mitigated by utilizing the overflow parking at the end of the street, but it should be noted.

Manager's Response

Great feedback and we very much appreciate it. Parking at the village is limited, so the overflow lots on both ends is the solution. The ping pong table does fold and roll away, so that is how we are able to still claim 4 parking spots available. But it is important to note the shared driveway brings its limitations, but typical groups sizes rarely go above the 4 cars so it usually works out great. Great feedback on the TV remotes. We will look into how to make it easier. It's always a challenge when you offer so many great amenities and electronic components. Glad your stay was wonderful overall and we very much appreciate your business and hope to see you again soon. -General Manager, Utah's Best Vacation Rentals

Wonderful family oriented property

November 2019
, New Castle, NH United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
4
Property condition
5

Stayed here for Thanksgiving. The kitchen was exceptionally well equipped and we were able to cook a full Thanksgiving meal. The outdoor grill was also easy to use and a big plus. The unit was well equipped with plenty of towels and sundry items and the location so close to Harmons supermarket made purchasing anything we needed easy. Very spacious and exceptionally clean. We enjoyed playing ping pong and the other provided games. Only two drawbacks: 1) The main TV with the 4 remotes was confusing and usage didn't quite match the instructions. 2) Advertised as having 4 parking spots, 2 in garage and 2 in driveway. Ping Pong table takes up one of the spots in the garage and the shared driveway with the unit next door does not allow for any driveway parking. This was easily mitigated by utilizing the overflow parking at the end of the street, but it should be noted.

Manager's Response

Great feedback and we very much appreciate it. Parking at the village is limited, so the overflow lots on both ends is the solution. The ping pong table does fold and roll away, so that is how we are able to still claim 4 parking spots available. But it is important to note the shared driveway brings its limitations, but typical groups sizes rarely go above the 4 cars so it usually works out great. Great feedback on the TV remotes. We will look into how to make it easier. It's always a challenge when you offer so many great amenities and electronic components. Glad your stay was wonderful overall and we very much appreciate your business and hope to see you again soon. -General Manager, Utah's Best Vacation Rentals

Beautiful location, great accomodations

October 2019
, Redwood City, CA US

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
4
Property condition
4

We found the property ideal for our family of six. It was roomy, clean, well equipped, and we received good customer service.

Manager's Response

Great feedback and thanks for staying with us. Hope to see you again soon. -General Manager, Utah's Best Vacation Rentals

Love This Place

October 2019
, Idaho Falls, ID United States

Overall
5
Services from rental manager
5
Cleanliness
5
Location
5
Property condition
5

Our family recently stayed at Paradise Village at Zion. This is a wonderful planned community with incredible amenities. The home was roomy, clean, and beautiful. They were great to help me when my son left some clothing also! Definitely recommend!

Manager's Response

Thanks Tamra! So much planning and research went into the design and layout of Paradise Village. So glad you enjoyed the results. Amenities are quite remarkable for St. George with a private water park. We are so glad you enjoyed your visit and hope to have you again soon. -General Manager, Utah's Best Vacation Rentals